آشنایی‌با‌شهدای‌صومعه‌سرا

آشنایی با شهدای والامقام صومعه‌سرا
آشنایی‌با‌شهدای‌صومعه‌سرا

آشنایی با شهدای والامقام شهرستان صومعه‌سرا در قالب عکس، فیلم، دست‌نوشته، خاطره، وصیت‌نامه و...

حزب الله سایبر
انعکاس‌اخبار‌فرهنگی‌مذهبی‌شهرستان‌صومعه‌سرا
Blog Skin

شهید شهریار واحدی


نام پدر: کاس

محل تولد: بازارجمعه

تاریخ تولد: 1343/09/01

تاریخ شهادت: 1361/04/31

محل شهادت: شلمچه

یگان اعزامی: لشکر قدس گیلان

وضعیت تأهل: مجرد

میزان تحصیلات: اول دبیرستان

گلزار شهید: مسجدجامع بازارجمعه




برای مشاهده و دریافت تصاویر در سایز اصلی بر روی آنها کلیک کنید























وصیت‌نامه شهید شهریار واحدی:

بسم الله الرحمن الرحیم . و من الناس من یشتری نفسه ابتغاء مرضات الله والله رئوف بالعباد.( و بعضی از مردانند که از جان خود در راه رضای خدا درگذرند و خدا دوستدار ( چنین) بندگان است ) ” سوره بقره آیه 263″ یا ایها الذین آمنوا ان تنصرواله ینصرکم و یثبت اقدامکم . ( ای کسانی که ایمان آورده اید اگر خدا را یاری کنید خدا شما را یاری می کند و شما را پایدار و ثابت قدم می گرداند . ” سوره صف آیه 6″ .

سلام و درود بر رهبر کبیر و همه شهدای انقلاب و شهدای جنگ تحمیلی و قسم به خون شهیدان ” امام خمینی ” این سرزمین ، چیزی که مرا به این سرزمین می آورد مسئولیت و تعهد است . چون در مقابل خون پاک شهیدان باید جوابگو باشیم و جز برای رضای خدا و جهاد در راه او مقصدی ندارم . من به سهم خود باید بگویم که اسلام خود را از پدر و مادر خود به ارث نبرده ام بلکه با ظهور رهبر جهان بشریت خمینی محبوب مکتب خود را با شناخت انتخاب کرده ام ، خدای را سپاس که در گوشه ای از پهنه زمین امامی بزرگوار از سلاله حسین (ع) قیام کرد و بانگ بر سر طاغوتیان و فرعونیان و پیروان شیطان زمانه آورد که ای خودباختگان ،ای خود پسندان و خود محوران که در تاریکی گام ………………………….. و قدس محمد (ص) بتهای دروغین را شکست . وقتی انقلاب شد من هشتاد درجه فرق کردم . زمانی که انقلاب شد انسانیت را دریافتم و اگر افتخار شهید شدن را یافتم . همگان بدانید که آگاهانه جنگیدم و آگاهانه به ابدیت پیوستم و در بعد درود می دهم که من فدای مکتب خمینی و راه خمینی و مرام خمینی که همه اش راه خداست می شدم و به یک بار بلکه دوست دارم هزاران مرتبه فدای این اسلام و این مکتب بشوم به برادران توصیه می کنم که شماها وارث اسلحه از دست افتاده من هستید . وصیت می کنم اگر می خواهند روحم را شاد گردانند ، بعد از شهادتم راضیم خط امام را ادامه داده و با ضد انقلاب وضد دین خدا به شدت مبارزه کرده و آنها را به نابودی بکشانند . وصیت دیگر من این است که قبر مرا اگر پیش شهیدان بگذارند بهتر است. همه باید موقع تشییع جنازه ام خوشحال باشند و شیرینی پخش کنند و گل بریزند روی قبرم. همین طور وصیت می کنم که بر جنازه ام کسانی  نماز بگذارند که پیرو خط امام بوده در غیر اینصورت چه بهتر که جنازه‌ام بدون نماز به خاک سپرده شود. والسلام. خدایا این سومین وصیت نامه است که می نویسم . امیدوارم که آخرین باشد.

نظرات (۱)

کاش همه ما مثل تو انسانیت رو بلد بودیم عموجون

 

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی