آشنایی‌با‌شهدای‌صومعه‌سرا

آشنایی با شهدای والامقام صومعه‌سرا
آشنایی‌با‌شهدای‌صومعه‌سرا

آشنایی با شهدای والامقام شهرستان صومعه‌سرا در قالب عکس، فیلم، دست‌نوشته، خاطره، وصیت‌نامه و...

حزب الله سایبر
انعکاس‌اخبار‌فرهنگی‌مذهبی‌شهرستان‌صومعه‌سرا
Blog Skin

شهید بابا پورنعمت نودهی


نام پدر: محمد

محل تولد: نوده

تاریخ تولد: 1310/04/01

تاریخ شهادت: 1365/06/07

محل شهادت: شلمچه

یگان اعزامی: بسیج

وضعیت تأهل: متأهل

میزان تحصیلات: ابتدایی

گلزار شهید: ضیابر



جهت دریافت تصاویر در سایز اصلی بر روی تصاویر کلیک کنید




نظرات (۴)

چرا رفتی چرا من بیقرترم........آخ
   بسم‌الله الرحمن الرحیم 
باسلام به روح پاک شهدای گرانقدر سرزمین عزیزم ایران.
امیدوارم که کسی از خون پاک شهدای عزیز پلی برای ترقی خود نسازد وخون این عزیزان را وسیله ای برای ضایع  کردن حق دیگری قرار ندهد.....
 بسم رب الشهداء و الصدیقین   
انسان های بزرگ قیافه بزرگی ندارند،
انسان های بزرگ، روحی بزرگ دارند...


۲۵ دی ۹۴ ، ۰۰:۴۶ کربلایی حاج محمدرضا پورنعمت نودهی
با سلام وعرض خسته نباشید.بنده نوه ی شهید بابا پورنعمت نودهی هستم.از سایت خوبتان تشکر میکنم.بنده به داشتن چنین پدربزرگ فداکاری افتخار میکنم.من کربلا و مکه رفتنم را مدیون پدربزرگم هستم.همیشه روح پدریزرگم در خانه ی ما حضور دارد و به زندگی ما نور خدایی میبخشد.باشد که همه ی ما جوونا و مردم خوب سرزمینمون قدر این فرشتگان را بدانیم و جا پای انان بگزاریم و از امام شهدا و نظام جمهوری اسلامی و اسلام محافظت کنیم و سرباز امام زمان و عاشق ولایت فقیه باشیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی