آشنایی‌با‌شهدای‌صومعه‌سرا

آشنایی با شهدای والامقام صومعه‌سرا
آشنایی‌با‌شهدای‌صومعه‌سرا

آشنایی با شهدای والامقام شهرستان صومعه‌سرا در قالب عکس، فیلم، دست‌نوشته، خاطره، وصیت‌نامه و...

حزب الله سایبر
انعکاس‌اخبار‌فرهنگی‌مذهبی‌شهرستان‌صومعه‌سرا
Blog Skin

شهید عزیز خدادوست ازگمی


نام پدر: عیسی

محل تولد: ازگم

تاریخ تولد: 1345/03/08

تاریخ شهادت: 1369/06/01

محل شهادت: سیلواتا

یگان اعزامی: سپاه

وضعیت تأهل: مجرد

میزان تحصیلات: سیکل

گلزار شهید: ازگم



جهت دریافت تصاویر در سایز اصلی بر روی تصاویر کلیک کنید














نظرات (۳)

۱۱ شهریور ۹۷ ، ۲۲:۵۷ مائده خدادوست
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام برادر زاده ی شهید عزیز خدادوست هستم..ممنونم از مطالبتون تاحالا چنین اطلاعات دقیقی از عموم نداشتم💜
با تشکر
***** خدادوست ازگمی
سلام
من خواهر زاده شهید عزیز خدادوست هستم و ممنونم از اینکه این مطالب رو در اینجا گذاشتید
چون  تا به حال هیچ نوشته یا نامه ای با دست خط داییم ندیده بدم
واقعا ازتون ممنونم
سلام
من خواهر زاده شهید عزیز خدادوست هستم و ممنونم از اینکه این مطالب رو در اینجا گذاشتید
چون  تا به حال هیچ نوشته یا نامه ای با دست خط داییم ندیده بدم
واقعا ازتون ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی