آشنایی‌با‌شهدای‌صومعه‌سرا

آشنایی با شهدای والامقام صومعه‌سرا
آشنایی‌با‌شهدای‌صومعه‌سرا

آشنایی با شهدای والامقام شهرستان صومعه‌سرا در قالب عکس، فیلم، دست‌نوشته، خاطره، وصیت‌نامه و...

حزب الله سایبر
انعکاس‌اخبار‌فرهنگی‌مذهبی‌شهرستان‌صومعه‌سرا
Blog Skin

شهید فرانوش پورقربانعلی شارمی


نام پدر: کاسگل

محل تولد: شارم اباتر

تاریخ تولد: 1343/06/15

تاریخ شهادت: 1364/11/24

محل شهادت: اروندرود

یگان اعزامی: بسیج

وضعیت تأهل: مجرد

میزان تحصیلات: سوم دبیرستان

گلزار شهید: شارم اباتر



جهت دریافت تصاویر در سایز اصلی بر روی تصاویر کلیک کنید




نظرات (۱)

۱۲ شهریور ۰۱ ، ۰۰:۳۰ بهزاد میرزازاده

سلام.سال ۵۹ کلاس پنجم بودم،وارد بسیج محله مان راه اهن شهر قزوین شدم،از اولین کسانی که باهاشون اشناشدم شهید فرانوش یا رسول پورقربانعلی بود،چندسال از من بزرگتر بود،چهره نورانی وشخصیت ارام ومتواضع فرانوش فراموش نشدنیه،چند سال دربسیج فعالیت کردم،بخش زیادی از ان دوران را با فرانوش گذراندم،در واحد فرهنگی بسیج ودرفعالیتهای اموزشی ورزمی بسیج،یادش بخیر،هرچند سبک زندگی ماها این روزها با ان روزها تفاوتهایی کرده ولی فرانوش همچنان در بالاترین جایگاه درنظر من میدرخشه،هرروز با دیدن چهره معصوم ومهربانش از خواب بیدار میشم،همیشه به یادش هستم،مزارش در گلزار اباتر مکانی اشنا وارامش بخش برای من خواهد بود،روحش شاد.بهزاد میرزازاده

 

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی